Docked - Premium Terminal Tractor Pack
Premium Terminal Tractor kommer med et modernisert design, et unikt flerfarget skin med et stilig mønster, og tilpassede inn- og utstigningsanimasjoner. Denne oppgraderte arbeidshesten er bygget for å skille seg ut. Den kraftige dieselmotoren (7,15L, 230 hk) gir raskere akselerasjon og forbedret bremsing for en jevnere og kraftigere arbeidsflyt.