Docked - Deep Waters
Port Wake er i ferd med å oppnå status som internasjonal havn når en stor skipsulykke forstyrrer havnedriften. Oppgrader kapasiteten din med Deep Waters DLC, utstyr MHC Crane, Reach Stacker, STS Crane, RMG Crane og Straddle Carrier med den magnetiske gripekloen for å håndtere nye utfordringer. Ta på deg 12 nye jobber og et oppdrag, og oppgrader infrastruktren for å utvide virksomheten din.