Docked - Contraband
Port Wake er ett steg unna å få status som internasjonal havn, men en smuglerskandale truer alt. Gjenopprett havnens omdømme i det siste nedlastbare innholdet gjennom å mestre den nye «Forklift», inspisere gods med røntgenskanner og oppdage smuglergods før det finner veien ut av havnen. Ta på deg 12 nye jobber og 1 historiedrevet oppdrag, og bevis at Port Wake er klar for å finne sin plass blant verdens travleste havner.