Dovetail Games시뮬레이션
Expect the Unexpected in Train Sim World 6! Be ready for anything as you go beyond the boundaries of Nahverkehr Dresden and accelerate all the way along BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN in the DB BR 411 ICE-T & more. In Train Sim World 6, become a driver or conductor aboard DB ICE and regional services. Wind through the multiple paths from Dresden to Riesa, then keep the journey going with a high-speed dash to Leipzig. Drive freight, serve industries and navigate the large Friedrichstadt yard. Operate local S-Bahn trains to Meißen. The next station is… ANNOUNCEMENTS! Listen out both on platforms & trains for audible details of every journey. Handle the unexpected with RANDOM EVENTS, signals may take longer to clear, or speed restrictions may be in place. With CONDUCTOR MODE, FREE ROAM, CREATORS CLUB, PHOTO MODE & more, embark on your own journey in your own way. Certain features of the game, including online communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, “child” means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 6 FAQ'.