NBA BOUNCE - Retro Party Pack
시간을 거슬러 Charlotte Bobcats, New Jersey Nets, Seattle SuperSonics, Vancouver Grizzlies와 같은 레거시 팀들에게 경의를 표하세요. Golden State Warriors와 Miami Heat 같은 팀들의 클래식한 Hardwood Classic 로고를 경험해 보세요. 영광의 시절을 재현하며 새로운 ‘파티 모드’ 효과를 경험하세요. 3점슛을 완벽하게 연마했지만, 언제든 변할 수 있는 상황에서 슛을 성공시킬 실력이 있나요? 상대를 능가하고 골대가 줄어들기 전에 슛을 성공시키세요. 멋내기: - 올드스쿨 농구공 - 클래식 스니커즈와 뉴스보이 모자 - 불타는 신문 흔적 Features: - HARDWOOD CLASSICS: Update your court logo and dress in vintage jerseys from 4 legacy teams. - LEAD HISTORIC TEAMS BACK TO VICTORY: Play with legendary teams on legacy courts. - THE PARTY DOESN’T STOP: Challenge yourself to score from shape-shifting 3-point lines and rims. - OLD SCHOOL IS THE NEW COOL: Score points with a vintage basketball, classic sneakers and a cap. - BLAZE A NEWSWORTHY TRAIL: Score points with a vintage basketball, sneakers and a newsboy cap.