Afil Games퍼즐 및 퀴즈
Get your pans ready, push the plates, and serve the hungriest customers in hell! In Infernitos: Fiery Dishes, you once again embody the feared demon chef, now with even more spice and much more infernal confusion. The goal? Deliver the dishes to the tables. Sounds easy? Hahaha... welcome to Gluttony, the sector where novices learn the basics. But don't get excited: soon you'll be thrown into Wrath, where every miscalculated step can turn into a culinary disaster. And if you reach Sloth, get ready to use your brain like never before – and hope the stove doesn't explode in the process. With 30 devilishly challenging levels, grid-based movement, and the ability to undo your mistakes infinitely (because even demons deserve a second chance), this game will test your logic, patience... and your heat resistance. Serve dishes. Summon customers. Burn neurons.