FMV Comedy Bundle
Wales Interactive is proud to offer the FMV Comedy Bundle featuring Who Pressed Mute on Uncle Marcus?, Five Dates in one bundle! WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? 반전 매력이 있는 기이한 FMV 살인 미스터리: 누군가 마커스 삼촌을 살해하려 했어요. 연례 가족 퀴즈 행사에서 진실을 밝히고 너무 늦기 전에 삼촌을 구하세요. FIVE DATES Five Dates는 예측할 수 없는 디지털 데이팅 세계에 대한 대화형 로맨틱 코미디입니다. 가능성 있는 5명의 여성과 매칭을 통해 Vinny는 물리적 접촉이 더는 불가능한 세상에서 선택 사항이 아닌 세상에서 친밀성과 이끌림, 유대감을 여전히 느낄 수 있는지를 탐색합니다. Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!