Super Power Up Games레이싱 및 비행
Enjoy 2 games in 1 with this irresistible speed games pack! This pack includes the games: Grand Prix & Hypercar Racing. Grand Prix Rock 'N Racing gives you the fastest, most exciting races. You can evolve your car, improving the engine, brakes, tires and more until you've achieved the perfect evolution to win the Championship! In Hypercar Racing you'll enjoy the dirtiest, fastest, and most spectacular races at speeds over 200 Mp/h, avoiding multiple collisions against 20 adversaries. The game has different modes, such as Championship, Arcade, and 4-player multiplayer. Features: - Wide variety of tracks. - Multi-player with 4 players. - Races with 20 opponents. - Realistic driving physics. - Lots of Rock 'N Roll music.