Afil Gamesパズル & クイズ
Three platformers. Three tempos. One bundle built on agility and precision! In Pad Quad, race through futuristic arenas under a one-minute timer, collect paddle pieces, dodge lasers, and smash energy balls into robots — pure arcade chaos in fast bursts. In Bunninjutsu, reflex meets discipline as a pixel-ninja bunny leaps across handcrafted stages, mastering double jumps, wall jumps, and smart platforming. And in Quick Whiskers, dash and leap through tricky layouts, spinning traps, and hazards that push timing and movement to the edge. A perfect collection for players who enjoy tight controls, quick challenges, and the irresistible “just one more run” feeling.