Afil Gamesパズル & クイズ
Step into a peaceful world of thoughtful puzzles and charming companions. In Lantern Push, guide glowing lanterns through intricate paths, pushing them carefully to illuminate the way forward. In Paint Path, creativity meets logic as you cover every tile with color while planning the perfect route across clever layouts. Finally, join a lovable caretaker in Panda Keeper, where organizing spaces and helping adorable pandas brings both challenge and warmth. Together, these games create a calm and satisfying puzzle journey filled with color, light, and heartwarming moments.