Afil Gamesパズル & クイズ
Discover a bundle full of imagination, strategy, and adventure. Soar high in Penguin Flight: Beyond the Clouds, face dangerous mazes in Minos Dungeon, command epic battles in Legends Aligned: Minis in Conflict, and join the loyal collie in Collie Call and Collie Call: Farm of Tomorrow, where puzzles mix with heartwarming farm adventures. Each game brings its own unique world, making this collection perfect for players who love creativity, clever challenges, and unforgettable journeys.