Afil Gamesパズル & クイズ
Set sail for puzzles across seas, sweets, and toys. In Pirate Trails: Tentacles and Treasures, chart perfect routes through dangerous waters while escaping giant tentacles. Switch to sweetness in Candy Trail, where ice creams and desserts must reach their parties on clever hexagonal maps. Finally, step into the playful chaos of Tidy Toys, filling boards with pieces to complete quirky restaurant orders. Three games, three unique themes, and dozens of handcrafted levels, all packed with logic, creativity, and fun.