Afil GamesCasse-tête et jeux d'esprit
Dive into a diverse bundle of logic, strategy, and action. From the peaceful woods of Chippy’s Stash to the zero gravity of Stellar Docks, passing through pirate escapades, mechanical platforms, and miniature RPG setups, each game brings its own unique style of challenge. Perfect for those who love brain teasers, exploring different mechanics, and a good dose of pixelated fun.