WRC 10 FIA World Rally Championship
WRC 10 tarjoaa mestaruussarjan 50-vuotisjuhlan kunniaksi aivan uuden Anniversary Editionin, joka on täynnä uutta sisältöä ja elämyksiä. Koe uudelleen huikeimmat hetket vuodesta 1973 tähän päivään! WRC 10:n historiatilassa voit testata ajotaitojasi 19:ssä historiallisessa tapahtumassa, joissa sinun pitää sopeutua kunkin aikakauden kilpailuolosuhteisiin. Aivan uutta WRC-sisältöä: - 4 uutta vuoden 2021 rallia: Viro, Kroatia, Belgia ja Espanja - 6 historiallista rallia, kuten Akropolis, San Remo, Saksa ja Argentiina - 120 erikoiskoetta - 52 virallista tallia vuoden 2021 kaudelta (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) - 20 legendaarista autoa, mm. Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi ja Toyota Uratila, jota yksimielisesti pidetään yhtenä kilpa-ajopelien kattavimmista ja kehittyneimmistä, on myös päivitetty kauttaaltaan. Nyt se sisältää värieditorin, joten voit luoda oman tallisi ja lisätä omat värisi nykyaikaisiin autoihin! Hyperrealistisen ja äärimmäisen tarkan fysiikkamoottorinsa ansiosta WRC 10:n ajotuntuma on entistä parempi: parempi aerodynamiikka, turbo ja jarrutus, kaikilla pinnoilla. Myös äänet on uusittu immersion parantamiseksi. WRC on erityisen kilpailullinen e-urheilulaji, joka tarjoaa päivä- ja viikkohaasteita sekä klubeja omien kilpailujen luomiseen. Kuljettajat voivatkin ottaa mittaa itsestään ja yhteisöstä omalla tasollaan.