Wizard with a Gun: Deluxe Edition
Wizard with a Gun: Deluxe Edition sisältää peruspelin ja Gunmancer Packin (Asevelho-paketin), jonka mukana tulee Dream Projector (unelmaprojektori) -rakennusohje, Arch Wizard (arkkivelho) -asu ja Dandy (keikari) -asu. Wizard with a Gun on 1–4 pelaajan verkossa pelattava hiekkalaatikko- ja selviytymispeli, joka sijoittuu taianomaiseen erämaahan täynnä vaarallisia olentoja ja mysteerejä. Matkaa yksin tai kaverin kanssa ja kerää, valmista ja pue velhosi kuten haluat tutkiessasi tuntematonta. Suunnittele huolella aseita, luoteja ja kotitornisi sisustuksia. Yritä olla polttamatta kaikkea maan tasalle, kun käyttämäsi taikuus karkaa käsistä... Taika-aseiden muokkausta Kerää maailmasta resursseja ja valmista ainutlaatuisia lumottuja ammuksia asearsenaaliasi varten. Yhdistä elementeistä harkittuja tai yllättäviä tehostevaikutuksia, jotka muuttavat laukausta, räjähdysaluetta, luodin vanaa ja jopa tähtäimessä olevan olennon tilaa. Veikeiden velhojen muokkausta Luo häikäisevä puvusto loitsijallesi kaavuista ja hatuista haarniskoihin ja koristeisiin – niiden käytännöllisyys ja muodikkuus tekevät varmasti vaikutuksen. Satunnaisesti luotuja ympäristöjä Tutki ja paljasta uusia alueita maailmasta, joka on täynnä aavikoita, soita, tundria ja tasankoja. Maailman murtumisen jälkeen ne leijuvat irrallaan ajassa ja avaruudessa. Vapauta kosmiset voimat tornisi suojasta ja nollaa maailma, niin ulos palatessasi aiemmin tuttu maailma on saanut täysin uuden muodon. Yhteistyöseikkailua Selviydy yksin tai velhokaverin kanssa verkon kaveripelissä, niin voitte yhdistää resurssejanne, taikuuttanne ja luovuuttanne torninne rakentamisessa. Voitte myös katsoa yhdessä, kun kaikki palaa poroksi. Valinta on teidän. Järjestelmällinen peli Kokeile uusia loitsuyhdistelmiä ja selvitä vaikeimman kautta, kuinka ne vaikuttavat vihollisiin ja ympäröivään maailmaan. Luovat yhdistelmät voivat johtaa voimakkaisiin, viholliset murskaaviin luomuksiin, kun taas villit sekoitelmat voivat tietää tuhoa!