Void Gore
Räjäytä tiesi helvetin loputtomien tasojen läpi! Project Starshipin luojien uusi ja painajaismainen ammuskelupeli on pelihallimainen kokemus. Void Gore tekee sinusta lentäjä-ässän, joka laskeutuu helvetin tasojen läpi ja rikastuu matkan aikana. Ansaitse kolikoita samalla kun nujerrat yliluonnollisia kauhuja tässä pulssia nostattavassa, pystysuuntaisessa kamppailussa, jossa pidät itsesi hengissä päivittämällä alustasi ja todistamalla kykysi verkon pelitilastoissa! Selviydy vihollisaalloista päästäksesi seuraavaan pahuuden ja epätoivon kerrokseen, kerää tehosteita ja päihitä jatkuvasti vaikeutuvia vihollisia samalla, kun ketjutat useita tappoja. Selviydy niin pitkään kuin mahdollista ja todista kykysi lentäjistä parhaana. Kyseessähän on pelkkä simulaatio… vai onko?