Moonbringer
Moonbringer on shoot 'em up, joka yhdistää ylhäältä kuvatun toimintaräiskinnän roguelite-elementteihin. Ohjaa automaattisesti ampuvaa alusta kolmen maailman läpi ja kohtaa aaltoja erilaisia vihollisia sekä pomoja. Ammu ne alas, kerää kaikki saalis minkä ehdit, ja kun kuolet, käytä resurssisi taitopuuhun avataksesi uusia kykyjä ja päivityksiä, jotka tekevät aluksestasi vahvemman. Luvassa on muun muassa raivomittari, joka laukaisee berserk-tilan, power-upit uusilla ammustyypeillä, tukiyksiköt jotka taistelevat rinnallasi, perkit lisävahinkoon ja tulinopeuteen, ja paljon muuta. Sinun ei tarvitse valita vain yhtä. Voit saada kaiken.