Rage Swarm: Complete Edition
Vahvoilla aseilla varustautuneena taistelet tiesi läpi armottomien vihollisaaltojen kohti viimeistä pomoa. Kerää matkalla päivityksiä, vahvista voimiasi ja tee jokaisesta laukauksesta merkityksellinen! Ominaisuudet: - Saat runsaasti premium-varusteita ja tarvikkeita, kuten aseita, panssareita ja designteemoja! - 4000 ekstra-kolikkoa varusteiden ja hahmon parantamiseen - 2500 ekstra-jalokiveä loot-laatikoihin - Kulje erilaisten maisemien halki - Puolusta itseäsi raivoisia tunkeutujia vastaan - Poimi päivityksiä tullaksesi voimakkaammaksi - Nosta tasoasi ja osta mahtavia kykyjä - Suorita tehtäviä ja ansaitse hyödyllistä lootia - Avaa eeppisiä loot-laatikoita ja vahvista varusteitasi Päästä valloilleen monipuolinen asearsenaali - klassisista tuliaseista tuhoisiin raketinheittimiin - jokaisella on omat ainutlaatuiset kykynsä pysähtymättömään toimintaan. Hanki erikoisasuja, jotka kasvattavat voimaasi ja tekevät jokaisesta taistelusta entistä dynaamisemman. Väistä, ammu ja suunnittele siirtosi. Oletko valmis valloittamaan parven?