Terra Memoria
Met een vaste tred en opgewekt gemoed begint je avontuur naar … euh … een moment. Alweer een tekort aan kristallen?! Mijn trein rijdt niet? Heb ik weer. En dat net nu de robots ons aanvallen … Hé, nu je hier toch bent, kun jij niet even onderzoeken wat hier allemaal aan de hand is? Ja! Volgens mij ben jij geknipt voor deze missie. Ga je gang, we rekenen op je. Terra Memoria ontvangt je met open armen: zes aandoenlijke personages, een onderzoek dat tijdperken doorkruist, een wereld met gekke inwoners en gezellige muziek ... een schattige RPG waarin genoeg te ontdekken, vechten, bouwen en puzzelen valt. Reis naar het verleden en het heden om te ontdekken wie de macht heeft over de kristallen, waarom de eeuwenoude robots aanvallen en hoe alles met elkaar samenhangt (néé, zou het?😱). Belangrijkste kenmerken Maak een roadtrip Zet een kamp op met de klusjesman en de smid terwijl de summoner en de magiër zich bekommeren om het avondeten. Bij het kampvuur luister je naar verhalen van een shapeshifter en de klanken van een bard. Een typisch einde van een dag reizen met je nieuwe vrienden. Verken de wereld van Terra Ontdek de wereld van deze schattige RPG die bestaat uit een combinatie van 3D en pixel art, en de met liefde gecomponeerde authentieke muziek. Het gaat om de reis! Neem de tijd, verken elk pad en maak nieuwe excentrieke vrienden (waarom zijn ze zo eigenaardig?). Craften, bouwen, repareren Gebruik een uniek gereedschap om de wereld te veranderen en puzzels op te lossen. Gebouwen en decoraties – craft alles zelf en bouw een dorp! Schrijf een gids van de omgeving Een plaatselijk recept, het portret van de burgemeester of een echt vervalste schatkaart? Elk stukje informatie is welkom in deze gedeelde publicatie. Vind jij de verborgen aanwijzingen die erin staan?