Surviving Franchise Bundle
Marsin kylmästä regoliitista raunioituneen Maan jäänteisiin nämä Paradox Interactiven kaksi selviytymissiirtokunnan rakennuspeliä mittaavat taitojasi. Oletko valmis? Siirtokunta odottaa käskyjäsi. Surviving Franchise Bundlen sisältö: Surviving Mars Asuta Mars ja selvitä sen salaisuudet mahdollisimman vähäisin tappioin. Toteuta strategiasi ja paranna siirtokunnan selviytymismahdollisuuksia samalla, kun paljastat tämän muukalaismaailman mysteerit. Surviving the Aftermath Selviydy ja kukoista maailmantuhon jälkeisessä tulevaisuudessa. Luonnonvaroja on niukasti, mutta tilaisuus odottaa. Rakenna täydellinen tuhonkestävä siirtokunta, suojele sen asukkaita ja tuo sivistys takaisin tuhoutuneeseen maailmaan. Muista: maailman loppu on uusi alku.