Surviving the Aftermath
Selviydy ja kukoista maailmantuhon jälkeisessä tulevaisuudessa. Luonnonvaroja on niukasti, mutta tilaisuus kolkuttaa. Rakenna täydellinen tuhonkestävä siirtokunta, suojele sen asukkaita ja tuo sivistys takaisin tuhoutuneeseen maailmaan. Mene siirtokunnan rajojen ulkopuolelle ja kerää joutomaalta resursseja, tapaa kilpailevia siirtokuntia ja paljasta maailman salaisuudet. Surviving the Aftermath – tärkeimmät ominaisuudet: ◾Rakenna siirtokunta ja hallitse sitä: Rakenna ja hallinnoi eloonjääneiden siirtokuntaa maailmantuhon jälkeen. Rakenna yli 130 eri rakennusta ja selviydy ankarassa, vaaraintäyteisessä maailmassa. Ole valmis: luonnontuho tai ympäristökatastrofi voi koitua huonosti varautuneen asutuksen kohtaloksi. ◾Värvää ja hallitse spesialisteja: Värvää yli 80 ainutlaatuista spesialistia, joista jokaisella on omat taitonsa ja motivaationsa, hallitsemaan siirtokunnan luonnonvaroja ja tuotantoa. Varusta spesialistit puolustamaan siirtokuntaa hyökkääviltä ryöväreiltä ja villiintyneiltä eläimiltä. ◾Tutki proseduraalisesti tuotettua maailmaa: Lähetä spesialistit siirtokunnan ulkopuolelle proseduraalisesti tuotettuun maailmaan. Tapaa kilpailevien siirtokuntien johtajia ja vaihda voimavaroja tai kamppaile eloonjäämisestä. Spesialistit voivat perustaa etuvartioasemia ja kerätä materiaaleja, joiden avulla siirtokuntasi saa etumatkaa. ◾Tee vaikeita valintoja: Maailmantuhon jälkeen selviäminen tarkoittaa mahdottomien valintojen tekemistä. Siirtokunnan kohtalo riippuu arviointikyvystäsi, sillä jokainen valinta voi vaikuttaa siirtokunnan onnellisuuteen ja vaikuttaa sen tulevaisuuteen. ◾Löydä totuus: Maailmaa tutkivat spesialistit kompastuvat mysteereihin. Paljasta maailmantuhoon liittyviä salaisuuksia ja valmistele siirtokuntasi selviämään, jos se tapahtuu uudelleen.