Surviving the Aftermath: New Alliances
Nouse selviytyneiden yhteisöjen johtajaksi Surviving the Aftermath: New Alliances -laajennuksessa. Ihmiskunnan tulevaisuus on käsissäsi: uusia siirtokuntia – ja vihollisia – nousee ja sivilisaation muistosta voi tulla taas todellisuutta. Etsi liittolaisia, kohtaa yhteisiä vihollisia ja yhdistä joutomaa! Tärkeimmät ominaisuudet Vahvempia yhdessä: Tapaa monenlaisia yhteisöjä ja hanki niiden uskollisuus täyttämällä niiden pyyntöjä. Paranna omaa siirtokuntaasi yli 12 uudella rakennuksella. Myönteinen kanssakäyminen muiden yhteisöjen kanssa parantaa mainettasi. Jos petät heidän odotuksensa, he liittyvät uuden kilpakumppanisi rivistöihin, jolloin tämän ote joutomaasta vahvistuu. Uusia vihollisia dynaamisella maailmankartalla: Ryövärit ja hirviöt mellastavat joutomaalla. Sen tähden sinun on puolustettava siirtokuntaasi ja liittolaistesi siirtokuntia. Ryöväriryhmät pitävät selviytyjiä kauhun vallassa ja valtaavat tärkeitä paikkoja. Pyri puolustamaan ja tukemaan muita yhteisöjä käymällä kauppaa ja rakentamalla uusia rakennuksia mahdollisuuksien mukaan. Laajennetun käyttöliittymän avulla voit hallita jokaista vaihetta joutomaan yhdistämiseen. Salatehtävät: Uuden maailman muovaaminen ei ole helppoa. Ja vaikka yhteistyö on oleellista, johtajat voivat vaikuttaa yhteisöihin… hienovaraisin keinoin. Sabotaasista, varkauksista, vakoilusta ja jopa propagandasta tulee työkalujasi, ja spesialistien taidot vaikuttavat tehtävän onnistumistodennäköisyyteen. Muista kuitenkin seuraamukset: epäonnistuminen heikentää mainettasi ja vahvistaa kilpakumppanisi valta-asemaa. Kohteena olleet yhteisöt voivat myös tehdä vastaiskuja.