Super Soccer Blast
Potkaise peli käyntiin! [[Super Soccer Blast]] on arcade-tyylinen jalkapallopeli. Nouse parhaiden joukkoon parantamalla jalkapallomuuvejasi peli toisensa jälkeen, murskaa vastustajasi ja tule voittajaksi. Jalkapalloa nopeatempoisella ja taitoa vaativalla pelattavuudella, kuten sellaisissa klassisissa huippupeleissä kuin [[International Superstar Soccer]]. Helppokäyttöinen ohjattavuus, joka sallii laukomiseen valmistautumisen ja potkujen tähtäämisen, taklaamisen ja nopeat syöksyt, korkeat potkut ja muuta. Harjoituta tarkkuuttasi ja refleksejäsi tullaksesi legendaariseksi jalkapallopelaajaksi. Muokkaa pelaajiasi päästä varpaisiin tekemällä heistä siistin näköisiä ja pelaa tekoälyä tai ystävääsi vastaan kaverillista peliä usealla eri pelitavalla. Testaa taitojasi eri liigoissa ja jalkapallo-cupeissa maailmanmestaruus-tilassa. Hyppää nurmikentälle ja pidä hauskaa!