SteamWorld Build Deluxe Edition
Kokonaisvaltainen SteamWorld Build -kokemus. Tässä Deluxe Edition -paketissa on kaikki mitä tarvitset ottaaksesi SteamWorld Buildista kaiken ilon irti. Bundle-paketin sisältö: SteamWorld Build on kaupunginrakennus- ja torninpuolustuspeli. Valtaa uusia alueita planeetan tehdessä kuolemaa! Kaiva syvälle ja laajenna rakennusaluetta etsiessäsi kauan sitten kadonnutta avaruusmatkailuteknologiaa. Varmista samalla, että kaikilla on vettä, polttoainetta ja mukavuuksia, eli kaikkea elämiseen tarvittavaa! Riittävätkö rahkeesi uuden alueen saavuttamiseen? Ladattavassa SteamWorld Build Mechanized -lisäsisällössä tapaat uuden parhaan ystäväsi Mechin! Tutki ja hallinnoi uusia kaivoksia ja ratkaise lisää pulmia uuden mutta ei kovin pienen kaverisi kanssa. Ole kuitenkin valmis rakentamaan puolustusta ja päihittämään abominationit!