SteamWorld Build Mechanized DLC
Tapaa uusi korvaamaton kumppanisi Mech! Sen ällistyttävien nosto- ja lyöntikykyjen avulla siirtelet lohkoja ja taistelet monenlaisia kaivoksessa piileviä uhkia vastaan. Tutki uusia kaivoksia, joissa on uusia pulmia ratkaistavana, rakenna uusi rakennus antamaan voimaa uusille kavereillesi ja kohtaa uusia jännittäviä vihollisia, jotka haluavat, että kadut päivää, jolloin iskit lapiosi multaan. Kun olet kaivanut Mech-kaverisi esiin, hän liittyy seuraasi ja auttaa sinua pakenemaan planeetalta. Mech on näiden kaivosten entisiä vartijoita, jotka täällä aikoinaan asunut sivilisaatio jätti jälkeensä. Näin ollen se osaa ratkaista kohtaamiasi pulmia siirtämällä, vetämällä ja nostamalla. Mechin raaka voima auttaa myös taistelussa Abominationia vastaan. Abomination on kammottava vihollinen, joka murskaa puolustuksesi, jos et ole tarkkana! Uusi kaupunkirakennus: Mech-keskus Tässä rakennuksessa pelaaja pääsee käsiksi ainutlaatuisiin Mech-päivityksiin. Niiden avulla mecheistä tulee entistä suurempi apu tutkimisen aikaisessa raivaamisessa ja nostamisessa sekä maanalaisten vaarojen vastaisessa taistelussa. Uusi vihollinen: Abomination Se partioi pimeydessä, joten Crackling Depthsissä kaivaessa kannattaakin olla varovainen. Abominationit voivat ilmestyä kuopasta useita kertoja, joten ole aina valmis taisteluun ettet jää alakynteen. Viihdyttäviä uusia lohkoja ja pulmatoimintoja 26 uutta kaivosominaisuutta, lohkoa, kone-esinettä ja esineitä, joilla hallinnoit kaivostasi!