Souldiers
Taistellessasi kuningaskuntasi kunnian puolesta sinä ja sotilastoverisi viskaistaan Terragayan mystiseen maahan tuonpuoleisen laitamille. Tehtävänäsi on paikallistaa Guardian ja siirtyä seuraavaan maailmaan. On vain yksi ongelma. Ette koskaan kuolleet. Taistele läpi mysteerin: älytä ovelia vihollisia, ratkaise pahoja pulmia, päivitä hahmoasi ja tutki tämän häikäisevän ja yksityiskohtaisen 16-bittisen maailman jokaista nurkkaa. Souldiers on käsin luotu ikimuistoinen retroeepos. Sisältö: - Valitse luokka: Vapauta miekkasi raivo Scoutina, manaa elementtien viha Casterina tai anna nuolien sataa vihollistesi päälle Archerina. - Mukanaan vievä lähitaistelu: Hakkaa, torju ja väistä tiesi läpi alati kehittyvän viholliskattauksen ja päivitä taitojasi sekä varusteitasi löytääksesi itsellesi sopivin taistelutyyli. - Yhdistynyt maailma: Löydä laajoja käsin luotuja maisemia, jotka ovat täynnä aarteita, kivenkovia pomoja ja salaisia polkuja. - 16-bittinen tunnelma: Terragaya herää henkiin eloisan upealla pikselitaiteella, joka on yksityiskohtia täynnä. - Älykkäät liikkeet: Ratkaise ympäristöpulmia ja loiki paikasta paikkaan alati laajenevaa liikekattausta käyttämällä.