Sacred 3
Games on Demand -version tukemat kielet ovat englanti, espanja, italia, ranska, saksa. Sacred 3 on Ancarian sotaan sijoittuva mättötappopeli 1-4 pelaajalle. Valitkaa legendaarinen sankari ja taistelkaa yhdessä pahuuden nousua vastaan. Saatte vastaanne grimmoceja, raakoja petoja, palkkasotilasleegioita ja epäkuolleita velhoja. Kehitä hahmosi taitoja ja yhdistä voimasi muiden kanssa, jotta voitte käyttää mahtavia yhteistoimintakykyjä ja -taktiikkoja. Voitto on meidän. Kunnia on minun.