Valtaistuinörkki
Pelaa Garok the Orcia, örkkien valtaistuimen todellista perijää. Veljensä Gragonin pettämä Garok lähtee tappamaan veljensä ja palauttamaan heimonsa takaisin luonnonmukaiseen elämäntapaan. Tässä paketissa on Garok the Orc täysin pelattavana hahmona.