RUGBY 18
Koe suurimpien otteluiden täysi intensiteetti kaikkien aikojen kattavimmassa rugbypelissä RUGBY 18. Pelaa kauden 2017–2018 virallisilla pelaajilla ja koe maineikkaimmat seurat ja liigat. Dominoi pelin kaikkia vaiheita hyödyntäen intuitiiviset ohjaustoiminnot ja nauti innovatiivisesta pelattavuudesta, joka jäljittelee lajin kaikkia tilanteita realistisesti. Joukkuetoverisi ottavat pelipaikkansa hyökkäys- tai puolustuspäässä, liikkuvat kentällä ja kehittävät peliä päätöstesi mukaan. Johda suosikkiseurasi huipulle uratilassa, koe suurimmat liigat ja turnaukset liigatilassa ja kirjoita historiaa uudelleen viikon otteluissa. Luo My Squad -pelitilassa unelmiesi joukkue valitsemalla suosikkipelaajasi pelin kaikista seuroista. Pelaa ystäviäsi vastaan samalla konsolilla tai haasta verkossa muita pelaajia kaikkialta maailmasta.