Overcooked! 2 - Gourmet Edition
Overcooked! 2: Gourmet Edition Overcooked! 2 Gourmet Edition tarjoilee pelaajille kaiken kaoottisen kokkaushuvin palkitusta Overcooked! 2 ‑peruspelistä sekä kaikki pelin DLC:t, päivitykset ja kokkipakkaukset. Overcooked! 2 Matkaa takaisin sipulivaltakuntaan ja kokoa kokkitiimisi klassiseen jopa neljän pelaajan yhteispelailuun sohvalta käsin tai verkon välityksellä. Köytä essu tiukasti kiinni... on aika pelastaa maailma (taas!). Surf 'n' Turf Pue aurinkolasit päälle, kerää kokkitiimisi kokoon ja laita grilli tulille... NYT LÄHDETÄÄN BIITSILLE! 12 uuden kentän aikana pääset kokkaamaan kebabvartaita ja smoothieita uusien ystäviemme, eksoottisen papukaijakokin ja tulisieluisen saaristolaiskokin kanssa. Pidä grilli kuumana ja vesipistooli käsillä lautasten pikapuhdistusta varten! Campfire Cook Off Keräänny leirinuotion ympärille kaoottisen vaahtokarkkikokkauksen pariin neljän uuden kokin ja aivan uusien keittiöiden kera! Pidä polttopuuvarastot täynnä, jotta saat pidettyä nuotiot roihuamassa tukevien aamiaisten ja maukkaiden paahdettujen vaahtokarkkien kokkausta varten 15 uuden kentän ajan. Tässä puumajoihin ja leirialueille sijoittuvassa laajennuksessa tarvitaan aivan uudenlaista yhteistyötä, sillä kokkien nälkäisten leiriläisten ruokkimiseen tarvitsemat ainesosat kulkevat uusissa puettavissa repuissa. Night of the Hangry Horde Tämä DLC esittelee aivan uuden laumatilan, jossa pelaajat tarvitsevat kaikkia kokkaustaitojaan nälkäisten epäkuolleiden ainesosien torjumiseen. Ota uudet reseptit haltuusi ja tutustu uusiin kokkeihin ja keittiövälineisiin: giljotiini on esimerkiksi epätavallinen, mutta tehokas tapa paloitella kaikki ainesosat kerralla! Carnival of Chaos Rullaa mukaan karnevaaleille juhlimaan monenlaisen yhteisvoimaisen kaoottisen kokkauksen parissa! Tässä värikkäässä DLC:ssä pelaajan on otettava haltuunsa uudet kentät, reseptit, kokit ja tuo joka keittiön perusväline – kanuuna! Pelaajien tehtävänä on tarjoilla komboaterioita erityisen nälkäisille asiakkaille kokoamalla ruoat tarjottimelle yhdessä virkistävän juoman kanssa. Too Many Cooks Pack Nappaa essusi, lämmitä liedet ja kokoa kaikkien aikojen maukkain tiimi tästä tirisevän mehukkaasta kokkipakkauksesta... KOKKEJA ON LIIKAA! Näiden viiden kokin avulla pääset leikkelemään, friteeraamaan ja tarjoilemaan kulinaarisia mestariannoksia suit sukkelaan!