Narita Boy
Selvitä Techno-sword-miekan salat taistoissa korruptoituneita ja tartutettuja Stallioneita vastaan. Ja pelasta maailma! Takauma 80-luvulle: The Creator, aikansa nero, luo pelikonsolin nimeltä Narita One, jonka lippulaivapeli on nimeltään Narita Boy. Narita Boysta tulee valtava hitti. Pelaajat suorastaan repivät sen pelikasetit hyllyiltä kaikkialla maailmassa. Narita Boy nousee muutamassa viikossa kaikkien aikojen myydyimmäksi videopeliksi. Kriitikot ylistävät pelin voimallista fantasiamaailmaa ja Techno-sword-miekkaa ja kehuvat pelin vievän pelaajat aivan ennenkokemattomalle matkalle. Sillä välin binäärikoodin uumenissa digitaalinen maailma kohtaa todellisuuden. Him on palannut ja poistanut The Creatorin muistot. Valvojaohjelma Motherboard agentteineen on päättänyt aktivoida Narita Boy ‑protokollan. Stallionit ovat tulossa ja Digital Kingdom kaipaa sankaria. Peli Tee itsestäsi sinfonia Narita Boyssa! Luvassa on radikaali toimintaseikkailu legendaarisena pikselisankarina, joka on vangittu pelkäksi kaiuksi Digital Kingdomiin. Selvitä Techno-sword-miekan salat taistoissa korruptoituneita ja tartutettuja Stallioneita vastaan. Ja pelasta maailma! Pikselin tarkkuudella – Luvassa on malliesimerkki siitä, millainen hohto on mahdollista päästettäessä perfektionisti valloilleen. Koe retroajan visuaalinen ilme herätettynä henkiin käsin piirretyillä animaatioilla. Tutki Digital Kingdomin saloja – Uskaltaudu ylös ja alas, poikkea vasemmalle ja piipahda oikealla. Paljasta tämän päättymättömän tarinan* syvimmät salat selvittämällä rikkoutuneen binäärikoodin labyrintti. Maksimoi Trichroma – Käytössäsi oleva tappava ase on ainoa, joka pystyy pysäyttämään Stallioneiden imperiumin vastaiskun. Tartu siis Techno-swordiin, käytä voimaa ja syökse miekkasi vihollistesi digitaalisiin sydämiin. Vihollisten konnankoukut – arkajalat eivät pärjää syvimmistä painajaisista kumpuaville vihollisille, joita kohdattaessa ainoa hyväksyttävä taktiikka on ”vain kuolleen ruumiini yli”. Pilko pomot biteiksi – Saat vastaasi lukuisia mahtavia pomoja, kuten tappavan ravun, lohikäärmebotin, mustan sateenkaaren ja monet muut. Sinulla on lupa tappaa ja kuoleman katse, mutta oletko todellinen pomoterminaattori? Lahjomattomat retroajan äänet – Aaltoilevan raikas syntikkamusiikki keventää matkantekoa Digital Kingdomissa. Anna naputtavan biitin kuljettaa sinua, kun teet matkaa kohti paluuta tulevaisuuteen. *tarina ei ole oikeasti päättymätön (mutta luvassa on suuri seikkailu).