Mini Madness
Mini Madness on arcade-ajopeli, joka on Re-Voltin ja Micro Machinesin kaltaisten pelien inspiroima. Pelaajat kisaavat kauko-ohjattavilla miniautoilla kodin ja sen suuren puutarhan hulluilla ja vertikaalisesti laajennetuilla radoilla. Ajomekaniikka keskittyy auton jälkipolttimen hallintaan. Tee voltteja ilmassa täyttääksesi jälkipolttimen mittaria, mikä takaa dynaamisen ajon. Voit pelissä edistyessäsi päivittää jälkipolttimen mittaria, sen latautumisnopeutta, volttien vauhtia, jarruja ja monia muita asioita. Ratojen läpi voi ajaa monin eri tavoin, kuten vaikka oikopolkuja hyödyntämällä. Tarkistuspisteet ovat ainoa rajoittava tekijä, sillä ne on suoritettava tietyssä järjestyksessä. Voit ajaa seinillä ja katossa, kiitos erityisten painovoimapaneelien ja sopivien moottoripäivitysten. Jokaisessa ratakohteessa on käytettäviä esineitä, jotka voidaan aktivoida erityisellä lähettimellä. Kyseessä voi olla laajennettavan sillan oikopolku, vihollisia kohti ampuva lelurobotti, ajamista vaikeuttava tuuletin tai...