Mina The Hollower
Hurja toimintaseikkailu odottaa Mina the Hollower -pelissä! Mina on kuuluisa Hollower, joka lähetetään epätoivoiseen tehtävään: pelastamaan kirottu saari. Hänen roolissaan kaivaudut vaarojen ja hirviöiden alta, piiskaat viholliset tainnoksiin ja varustaudut kaikenlaisilla taskuaseilla ja helyillä. Luvassa on valtava pikselimaailma, mestarillinen pelikokemus, häijyjä pomoja ja tarttuvaa musiikkia. Shovel Knightin kehittäjien upouudessa Mina the Hollower -pelissä kohtaat joukon eriskummallisia hahmoja, tongit salaisuuksia eksoottisista kohteista ja valaiset alati vallitsevaa pimeyttä. Ominaisuudet: - Aavemaisen autenttiset 8-bittiset grafiikat Game Boy Color -tyyliin nykyaikaan tuotuina. - Moderni ote: tarkat animaatiot, laajakuvagrafiikat ja toimiva ohjaus! - Loiki, väistele ja kaivaudu maan läpi taistellessasi hirviöitä vastaan tai siirtyäksesi paikasta toiseen. - Piiskaa vihollisia uskollisella Nightstar-piiskallasi tai valitse arsenaalistasi sopiva ase yksilöllisine liikesarjoineen. - Kerää ja käytä kirstun täydeltä epätavallisia taskuaseita taisteluiden voittamiseksi. - Kerää ja käytä helyjä, joilla on erikoisia tehosteita, ja kehitä Minaa oman pelityylisi mukaan. - Sukella hulluuden syövereihin luita hyytävässä ja kuitenkin lämminhenkisessä tarinassa, jonka inspiraationa on viktoriaanisen ajan goottilainen kauhu. - Valtava, synkkä maailma tulvillaan salaisuuksia, haastavia taisteluita ja toisiinsa kytkeytyviä tasoja.