SteamWorld Heist II
Aalloilla ei ole kaikki hyvin – vesikriisi on kehkeytymässä! Tästä arvokkaasta luonnonvarasta on jostain mystisestä syystä tullut tappavaa, sillä se syövyttää metalliraajoja ja mekaanisia sydämiä. Legendaarisena kapteeni Leewayna sinun on steamboteista koostuvan rähjäisen miehistösi kanssa selvitettävä uhan syy ja pelastettava bottikansa ennen kuin on liian myöhäistä! VUOROPOHJAISTA TAKTIKOINTIA PARHAIMMILLAAN Sukella päivitettyyn strategiakokemukseen, joka pohjana on SteamWorld Heistin suosittu pelityyli. Jokainen liike on tärkeä, kun suunnittelet vuorojasi, asettelet miehistöäsi ja tähtäät huolellisesti ennen ampumista. Pistä luodit kimpoilemaan seinistä ja jymäytä vihollisia ympäristöä hyödyntämällä. Mutta muista: voitto riippuu hyvin laaditusta strategiasta, ei ampumisnopeudesta. UUSIA VESIÄ, UUSIA SEIKKAILUJA Matkaa aavan valtameren poikki luotettavalla sukellusveneelläsi. Selviydy reaaliaikaisista meritaisteluhaasteista ja komenna miehistöä taktisissa alusten välisissä taisteluissa samalla, kun löydät joka aaltoon piilotettuja aarteita. Kapteenina tekemäsi päätökset muovaavat sitä, millainen Suuren meren seikkailusta tulee. MIEHISTÖ OMAN MAUN MUKAAN Valittavana on yli 150 asetta, hyötyesinettä ja aluspäivitystä, joten miehistön mukauttamisen mahdollisuudet ovat loputtomat. Varusta steambotit jokaista strategiaa varten – valitse vaikka kurinalainen tarkka-ampuja tai moukaria heiluttava tappelupukari. Avaa uusia miehistön jäseniä, töitä, kykyjä ja varusteita, jotta voit luoda täydellisen tiimin joka tehtävään. MUKAANSATEMPAAVA KÄSITYÖNÄ TEHTY MAAILMA Uppoudu sykähdyttävään tarinaan ja kauniisti luotuun maailmaan, joka on täynnä ainutkertaisia ympäristöjä sekä omalaatuisia hahmoja. Ja kyllä, Steam Powered Giraffe tekee paluun täysin uudella soundtrackilla, joka soi päässäsi vielä kauan sen jälkeen, kun olet jo parkkeerannut aluksesi satamaan. Ja kun pelaamista on yli 30 tuntia, seikkailu todella on aava kuin suurin valtameri! PÄÄOMINAISUUDET: – Tarkkaa vuoropohjaista taistelua mainiolla kimpoilumekaniikalla. – Tutkittavana laaja maailma täynnä reaaliaikaisia meritaisteluita ja salaisia aarteita. – Miehistön mukauttamiseen yli 150 asetta, esinettä ja päivitystä. – Uusi, runsas työjärjestelmä, jolla luot omaan pelityyliisi sopivan miehistön. – Uusi ja upea SteamWorld-universumiin sijoittuva seikkailu, jossa on yli 30 tuntia pelaamista. – Musiikin tehnyt fanien suosikki Steam Powered Giraffe! Bottikansan kohtalo on sinun käsissäsi – oletko valmis johtamaan miehistösi petollisten vesien halki?