SteamWorld Heist II & SteamWorld Build Bundle
Nappaa tämä bundle-paketti ja koe molempien maailmojen parhaat puolet: strategista taistelua ja luovaa rakentamista! SteamWorld Heist II: – Robotille sopiva ryöstökeikka: lähde kunnianhimoiseen, taktiseen seikkailuun parannuksen tehneenä avaruusrosvona. – Vuoropohjainen strategia lisämausteella: hämää vihollisesi ovelilla taktiikoilla ja tarkalla tähtäyksellä. – Omalaatuisia hahmoja: tapaa värikäs joukko robotteja, joilla on uniikkeja kykyjä. – Steampunk-saaga: tutki upeita käsin piirrettyjä ympäristöjä ja selvitä koukuttava tarina. SteamWorld Build: – Rakenna oma SteamWorld-maailma: luo oma steambottien kaupunki ja pidä huolta robottien tarpeista. – Täydellinen pulmapelin ja tasohyppelyn yhdistelmä: ratkaise pulmia ja ylitä esteitä niin sekä maan päällä että alla. – Maailma täynnä ihmeitä: tutustu värikkääseen steampunk-maailmaan ja paljasta sen salaisuudet. Miksi kannattaa ostaa bundle-paketti? – Suuri säästö: saat molemmat pelit alennettuun hintaan! – Loputtomasti viihdettä: Koe kaksi kriitikoiden ylistämää peliä yhdeltä pelimaailman pidetyimmältä franchiselta. – Sopii niin faneille kuin vasta-alkajille: oletpa vannoutunut SteamWorld-konkari tai sarjan uusi tuttavuus, tämä bundle-paketti tarjoaa kaikille jotain. – Älä missaa tätä mahtavaa tarjousta! Nämä kaksi peliä tarjoavat yhdessä tuntikaupalla hauskuutta ja jännitystä kaikenikäisille pelaajille.