Bulwark Evolution: Falconeer Chronicles
TUTUSTU LUOVAN Hiekkalaatikon RAKENNUSPELIIN: Bulwarkissa on kyse oman linnoituksen suunnittelusta ja sen laajentamisesta imperiumiksi. Toivottavasti nautit yrityksistäni kokeilla ja kehittää tätä peliä joksikin nautinnolliseksi ja tuoreeksi. Bulwark myös kehittyy edelleen jokaisen päivityksen myötä palautteenne perusteella. Joten positiiviset tai negatiiviset kommentit ovat tervetulleita. Jos sen tarkoituksena on auttaa, niin kaikki on tervetullutta, joko täällä foorumeilla tai ystävällisessä discordissa. Tarina: Olet vastuussa viimeisistä vapaiden ihmisten jäänteistä Urseella, ja sinun tehtävänäsi on rakentaa uusi koti. Kaiverra polkusi maailmaan, torni tornilta, muuri muurilta, veistämällä pelottavista kallioista ja vaarallisista vesistä anteeksiantamatonta maisemaa, jota ei suostuta kesyttämään. Pelin tavoitteet: Suunnittele fantastisia valtameren linnoitusasutuksia. Edistyminen on yksinkertaista, kasvata eri ryhmittymien väestöä ja etenet niiden Soultreesissä. Avaa komentajia ja kapteeneita, jotka voivat työskennellä sinulle, avaa uusia aluksia, yksiköitä ja kykyjä. Pelaa omalla tavallasi: Bulwark - Tutki Suurta Urseaa rakentaessasi suurta sivilisaatiotasi. Kerää resursseja, luo kauppareittejä ja solmi liittoutumia muiden aalloilla hajallaan olevien ryhmittymien kanssa, kun tasapainottelet neuvottelujen ja konfliktien välillä kasvattaaksesi asutustasi. Freebuild - Nauti viihtyisästä ”Freebuild Mode” -tilasta, jossa ei ole konflikteja ja haasteita tavallisessa pelissä, voit luonnostella ja kokeilla ilman resursseja ja rakentaa ilman rajoja. Total Conquest - Sota on tullut Great Ursee -alueelle. Aloitat sodan kaikkien ryhmittymien kanssa, diplomatia on poistettu käytöstä ja hyökkäysten tiheyttä ja laajuutta on lisätty. Pelkkä rakentaminen ei enää riitä - nyt sinun on selvittävä hengissä. Rakennusresurssit: Puuta, kiveä ja rautaa ei varastoida tai lasketa, ainoa asia, joka lasketaan, on etäisyys, ei kustannukset. Kuljetat resursseja torniverkostoasi pitkin sekä kauppareittejä meren yli. Resurssin kantaman sisällä olevia torneja ja muureja voi päivittää ja rakentaa ilmaiseksi, kantaman ulkopuolella olevia ei. Sirpaleet : Valuutta, joka käyttää diplomatiaa, armeijan rakentamista, uusien paikkojen ja ainutlaatuisten rakennusten ostamista, on erillään resursseista, se toimii valuutalla nimeltä Splinters. Niitä saa väestönkasvun, muiden ryhmittymien kanssa käytävän kaupan tai taisteluista saatujen palkintojen kautta. Haaste: Peli haastaa sinut suunnittelemaan ja kasvattamaan suuria linnoituksia, usein vain pienin kustannuksin, lukuun ottamatta kauppateiden perustamista resursseja varten. Kasvaessasi voit kutsua muiden ryhmittymien väestöä, mikä avaa ryhmittymälle ainutlaatuista sisältöä niiden ”sielupuusta”. Kaikki kuitenkin vihaavat kaikkia Urseessa, ja se voi johtaa sotaan tai uskollisiin liittolaisiin, jotka sulautuvat valtakuntaasi. Tällä hiekkalaatikkorakentajalla on seurauksia!