Microsoft Mahjong
Löydä oma zen-tilasi Microsoft Mahjongissa, kun etsit tiilille vastineita kauniilla taustoilla kuunnellen rentouttavaa musiikkia. Valitse vaikeusaste ja pelialusta rauhoittavaa pelikokemusta varten. Voita peli kaatamalla tiiliä ja kutsu Mahjongin lohikäärmettä, joka tuo sinulle hyvää onnea ja iloa! Pelaa päivittäisiä haasteita ja löydä lisää hauskuutta vastineiden parissa. Harjoita mieltäsi viidellä (5) uudella palapelillä joka päivä jännittävissä pelitiloissa: Golden Tiles, Lightning Tiles, Match Attack, Score Attack ja Classic Play. Ansaitse nauhoja ja viimeistele täydellinen setti. Säädä peliä kumoamalla, sekoittamalla uudelleen ja lähentämällä, jotta löydät täydellisen tasapainon. Kirjaudu sisään Microsoft-tiliisi, jotta voit ansaita saavutuksia, kilpailla ystäviesi kanssa ja seurata henkilökohtaisia tilastojasi. Kirjautuminen tallentaa edistymisen, joten voit jatkaa peliä millä tahansa Windows-laitteella. Nauti Microsoft Mahjongin rauhallisesta pelaamisesta jo tänään.