Marooners
Kokeile tätä villiä sekoitusta hauskoja juhlapelejä, joissa toiminta vaihtuu eri pelien välillä. Pysytkö vähän väliä vaihtuvien pelien perässä? Liity kavereidesi seuraan sohvalla tai netissä ja naura sadistisesti heidän epäonnelleen, tai palaa kuoltuasi takaisin kummittelemaan heille. Juokse, hypi ja läiski tiesi voittoon! Hulluja juhlapelejä! Koe vähän väliä vaihtuvien pelien kaaos, sillä toiminta vaihtuu minipelistä toiseen silloin kun sitä vähiten odotat. Voit myös haastaa itsesi suorittamaan jokaisen minipelin kerran loppuun saakka. Kokeile eri pelityyppejä ja yllätystasoja. Valitse oma merirosvosi. Tarjolla on valikoima omituisia hahmoja, sekä yli 70 erilaista asetta, jotka voit avata ja käyttää. Ja jos satut kuolemaan, voit aina palata takaisin kiusaamaan kavereitasi kummituksena. Pelijuhlatila ja areenatila 25 eri peliä ja areenakarttaa! Etsi aarretta juhlatilassa tai tappele areenatilan haltijuudesta areenatilassa. Varaudu yllätyksiin, minkä tahansa tilan sitten valitsitkin! Saumaton paikallinen ja nettipeli. Kokoa 6 pelaajan yhdistelmä paikallisia sekä nettipelaajia ja nosta hahmosi tasoa ja avaa uusia aseita. Täysi bottituki, joka toimii sekä yksin- että moninpelitilassa. Lisäksi pelissä on katselutila sekä helppokäyttöinen ottelunmuodostus- ja aulajärjestelmä.