Marfusha
Pelaa Marfushana, portinvartijana dystopisessa maailmassa, joka on kuvattu 2,5D-pikselitaiteella. Suojele kaupunkia sen porteilla hyökkäävien vihollisten tuhoamisvimmalta. Sinut palkitaan selviytymisestä joka päivä, mutta joudut maksamaan järkyttäviä määriä veroja, kunnes sinulla on hädin tuskin tarpeeksi rahaa selviytymiseen. Sinun on käytettävä nämä vähäiset tulosi päivityksiin, laitteiden ostamiseen ja työtovereiden palkkaamiseen. Viholliset sen sijaan vahvistuvat päivä päivältä, etkä koskaan tiedä, milloin he lopulta peittoavat sinut. Joka aamu voit ostaa yhden kortin kolmesta vaihtoehdosta. Tarjolla on yli 70 korttia, joissa on muun muassa aseita, työkavereta, päivityksiä ja sattumanvaraisia ​​tapahtumia. Valitse huolellisesti, mihin käytät pikkuruiset varasi. Vahvista Marfushaa ja hänen työtovereitaan samalla, kun varmistat, että sinulla on tarvittavat varusteet vihollisen hyökkäyksiä varten. Ajan myötä verotus vain kiristyy, mutta samalla varustevaihtoehdot lisääntyvät ja tapaat uusia liittolaisia. Taistele yhdessä työtovereidesi kanssa ja rakenna luottamusta heihin. Samalla avaat yhteisiä tarinoita jokaisen kanssa erikseen. Pysy vahvana loputtomassa hyökkäyksessä. Selvitä tyttöjen uuvuttavan taistelun lopputulos. Testaa rajojasi vaikeassa haastetilassa! - Pelaa hahmoina, joita tapaat päätilassa - Käytä jännittäviä uusia kortteja yksinomaan Challenge-tilassa! - Katso erikoistapahtumia löytämällä oikeat hahmoyhdistelmät - Kilpaile muita pelaajia vastaan ​​ympäri maailmaa nähdäksesi, kuka selviää pisimpään Huomautus: Konsoliversion mukana tulee taidekirja.