KILL IT WITH FIRE! 2
Sinä olet Tuholaistorjuja, jonka tehtävänä on taistella multiversumia valtaavaa hämähäkkiarmeijaa vastaan. Taistele tarinakampanjan läpi yksin tai yhdessä kavereidesi kanssa jopa 4 pelaajan co-op-verkkopelissä. Voit myös osallistua hurjiin ihmiset vastaan hämähäkit -PvP-taisteluihin. VARUSTAUDU JA TAPA Käy sotaa kahdeksanjalkaisia hirviöitä vastaan käyttämällä 45 eri asetta ja tarviketta, jotka sopivat täydellisesti Tuholaistorjujalle. Liiskaatteko te tuholaiset sanomalehdellä, poltatteko ne karrelle, otatteko minigunit esiin, annatteko raketinheitinten laulaa vai heilutatteko te lasermiekkaa? PELASTA MULTIVERSUMI Lähde eeppiseen co-op-hämähäkkijahtiin seitsemässä eri maailmassa. Tuhoa inhat hämähäkkieläimet salaperäisessä kartanossa, vapauta kaupunki villissä lännessä, tutki kyberavaruutta ja laskeudu hämähäkkien helvettiin. Kaikki tasot tarjoavat ainutlaatuisia taisteluita hämähäkkejä vastaan! SUORITA HAASTEITA Valmista taikajuomia porisevassa padassa. Tuhoa jättikaupunki kaiju-kokoisena mielipuolena. Puolusta kaktusten omistamaa saluunaa hämähäkkiaalloilta. Voita dronekisa virtuaalisessa todellisuudessa. Ja tee monia muita juttuja! PELAA (MYÖS) HÄMÄHÄKKINÄ Saatat miettiä, että "tämä hämähäkkien teurastus vaikuttaa hauskalta, mutta entä jos haluan pelata hämähäkkinä?" Kyllä, voit pelata hämähäkkinä 8 pelaajan PvP-pelitilassa nimeltä Spider Hunt. Todelliset ihmiset ottavat mittaa todellisista hämähäkkieläimistä!