HITMAN World of Assassination
Astu huippusalamurhaajan saappaisiin. OLE AGENT 47 Valmistaudu jännittävään vakoojaseikkailuun, jossa kuolettavia kykyjäsi testataan yli 20 sijainnissa. VALITSE MENETELMÄSI Luovuus on paras aseesi. Saa uusia varusteita ja vie pelaamisesi uudelle tasolle tehtävissä, joihin voi palata yhä uudelleen. WORLD OF ASSASSINATION Koe huippurealistinen maailma, joka on täynnä kiehtovia hahmoja ja mahdollisuuksia salamurhiin. HITMAN FREELANCER Uusi tapa pelata omilla ehdoillasi: roguelike-elementit ja syvällinen strateginen suunnittelu yhdistyvät pitkäjänteiseen ja loputtomasti toistettavissa olevaan pelikokemukseen. HITMAN World of Assassination tuo yhteen HITMAN-, HITMAN 2- ja HITMAN 3 -pelien parhaat palat: ml. pääkampanja, sopimustila, eskalaatiot, Elusive Target Arcade -pelitilat ja live-erikoissisältö.