GYLT
Muovaa pelkoja... pelkää muotoja. Karmivan melankoliseen maailmaan sijoittuva GYLT on aavemainen tarina, jossa fantasia ja todellisuus sekoittuvat surrealistisessa paikassa, missä painajaisista tulee totta. Piiloudu kammottavilta olennoilta tai kohtaa ne etsiessäsi keinoja selvitä tämän ilkeän maailman haasteista.