GRIME II
Ryhdy muotojen varastajaksi GRIME II:ssa, vuoden 2021 ylistetyn metroidvania-tyylisen toimintaseikkailun jatko-osassa. Olet Formless – taiteen jäljittelijä, joka imee olentoja itseensä ja luo niistä muotteja. Matkaa GRIME-universumin uuteen ja salaperäiseen maahan, jossa vaarat ja ihmeet odottavat jokaisen kulman takana. Hyödynnä ympäristöäsi yhdessä luomiesi muottien kanssa voittaaksesi tappavia vihollisia ja eeppisiä pomovastuksia samalla, kun tutkit syvällistä maailmaa, joka on täynnä monimuotoisia kulttuureja ja persoonallisia hahmoja. Luo oma pelityylisi valitsemalla laajasta valikoimasta kykyjä, aseita ja luotavia muotteja. Opettele vihollistesi ominaisuudet ja hyödynnä niiden muotoja sekä taistelussa että maailman lukuisten salareittien tutkimisessa. OMINAISUUDET Muotteja – Ime itseesi kukistettuja vihollisia ja muovaa niitä muoteiksi, joita voi tämän jälkeen käyttää erikoishyökkäyksiin. Muotteja voi heitellä päin vihollisia, niillä voi ampua ammuksia, pökerryttää ja jopa muuttaa niitä luotaviksi asioiksi. Taistelua ympäristöä hyödyntäen – Minne menetkin, ympäristö tarjoaa runsaasti tilaisuuksia vahingoittaa lähellä tai matkan päässä olevia vihollisia. Pidä vain varasi, sillä nekin voivat tehdä samoin sinulle! Torju ja tartu – Lähetä käsilonkeroita torjuaksesi vihollisten hyökkäyksiä tai tarttuaksesi heihin ja imeäksesi heidät itseesi – tuoden sinut askeleen lähemmäs niiden muotojen oppimista. Elämän täyttämä maailma – Löydä uskomattomia paikkoja, jotka on rakennettu maalatuista kynsistä ja jättimäisistä vaaseista – ja joista jokaisella on oma ainutlaatuinen sivilisaationsa, kulttuurinsa sekä syvälliset hahmonsa, joiden kanssa voit keskustella. Mukauta pelityyliäsi yli 30 aseella, 60 panssarilla ja yli 10 kyvyllä.