Ultros
Heräät haaksirikkoisena, kun olet ilmeisesti tehnyt aluksellasi pakkolaskun Sarcophagukseen – jättimäiseen avaruudessa leijuvaan kosmiseen kohtuun, jonka sisällä uinuu muinainen demoninen olento nimeltä ULTROS. Ansassa mustan aukon ikuisessa aikasilmukassa sinun on tutkittava Sarcophagusta ja tavattava sen asukkaita ymmärtääksesi roolisi. Oletko sinä tämän kehän karmea murtaja, vai tuleeko sinusta linkki tuhosta jälleensyntymään? PSYKEDEELINEN TIETEISMATKA ULTROS sijoittuu monitahoiseen maailmaan – laajaan muukalaismaisemaan, joka kuhisee elämää. Tieteistarinoihin nojaava ULTROS on paketoitu omintakeiseen kuvitustyyliin visionääri El Huervolta, joka tunnetaan työstään Hotline Miamin parissa, sekä mystiseen soundtrackiin, jonka on säveltänyt ja esittänyt Ratvader, eli Oscar Rydelius. ULTROS tutkii mielenterveyden, elämän, kuoleman ja karman kierron metateemoja syvällisen taustatiedon ja ympäristölliseen tarinankerronnan avulla. VASTAKOHTIEN MAAILMA Koe brutaali ja intiimi lähitaistelu kosmisten elämänmuotojen kanssa. Kiivaassa taistelussa tarkkuus on oleellisen tärkeää ja jokainen aseesi viilto merkitsee. Tämän intensiivisen taistelun vastakohtana nähdään Sarcophaguksen kasvien viljely ja hoito, mikä tarjoaa mietiskelyn ja rauhan arvokkaita hetkiä. Tämä vuorostaan mahdollistaa peitettyjen polkujen syvempää ymmärrystä. SALAPERÄINEN, KERROKSELLINEN SILMUKKA ULTROSin rikas maailma pitää sisällään monia salaisuuksia, jotka ovat tarpeeksi uteliaita – ja tarpeeksi pelottomia – niitä etsiäkseen. Uniikki silmukkaan perustuva mekaniikka sallii sinun aloittaa alusta tarinan ratkaisevista hetkistä, mikä tarjoaa tilaisuuksia selvittää salaisuuksia, avata maailman eri alueita sekä polveilevan taitopuun uusia kykyjä. Kokeile ja hallitse oma erityinen taistelutyylisi tutkiessasi ULTROSin maailmaa. Kukin silmukka vie sinut lähemmäs totuutta...