Gigapocalypse
Mielikuvituksissamme tulta hönkivällä lohikäärmelelulla leikkiminen ja tuhovoiman antama voimantunne ovat monille meistä hienoja lapsuudenmuistoja. Nyt voit toteuttaa tämän jättihirviöksi muuntumisen ilon uudelleen Gigapocalypsessa. Tämä 2D-pikselitaiteella toteuttu tuhoamispeli on saanut inspiraationsa Godzillan ja King Kongin kaltaisista Kaijū-klassikkoelokuvista ja klassisesta Rampage-pelistä. Gigapocalypsessa voit valita mieleisesi esihistorialliselta ajalta, kartoittamattomasta ulkoavaruudesta tai unohdetusta historiasta peräisin olevan ”Giga”-hirviön. Jokaisella Gigalla on yksilölliset taidot ja mutaatiot sekä moninaisia ulkoasuja, jotka saat avattua hirviösi tasoa nostamalla. Sytytä tuhovimmasi ja tuhoa kaikki tieltäsi erilaisissa kauniin yksityiskohtaisissa pikselityylisissä sijainneissa. Oletko koskaan miettinyt, miltä jättihirviö tuhoamassa villin lännen kaupunkia näyttäisi? Tai hirviön ja vaikkapa temppeliritareiden välinen taistelu? Gigapocalypse vastaa näihin kysymyksiin. Varoituksen sana: ilkeät sotilaat, velhot, dronet ja mechit tekevät kaikkensa pysäyttääkseen sinut! Jokainen vastustajiesi epäonnistunut yritys vahvistaa Gigaasi ja kunkin tason lopussa odottavat lopulta moninaiset ja eeppiset pomotaistelut. Suorita tehtäviä, hoida Gigaasi Tamagotchi-tyylisissä minipeleissä, päivitä hirviötäsi ja sen ”kotia” salaisuuksia etsimällä ja avaa söpöjä mutta tappavia lemmikkejä seuraksi matkallesi. Gigapocalypse on kovaääninen, punk-henkinen, metallinen, anarkistinen ja hyväntahtoinen kunnianosoitus peli- ja elokuvamaailman klassikoille. Se on peli meissä kaikissa asustavalle sisäiselle lapselle.