EMPTY SHELL
EMPTY SHELL heittää sinut pimeään teollisuusympäristöön, salaiseen laitokseen keskellä ei mitään sijaitsevalle japanilaiselle saarelle. Jokainen vapaaehtoinen on allekirjoittanut "palautustoimintaan" liittyvän sopimuksen tietämättä liikaa yksityiskohtia. He sanoivat, että laitos oli ollut hylättynä vuosikymmeniä, mutta paikan päällä oli heti selvää, että jotain oli pielessä. Löydä laitoksen toimintavuosien synkät salaisuudet, aina siihen asti, kunnes onnettomuus johti niihin äärimmäisiin seurauksiin, joihin olet osallisena. Joka kerta kun kuole, ohjaat uutta vapaaehtoista, joka lähetetään paikalle. Aloitusvarusteesi satunnaistetaan, ja jokainen taso luodaan uudella asettelulla. Pimeät käytävät ja kylmät huoneet. Kamalat olennot ja veriset taistelut. Ratkaistavia pulmia, varusteita, lokia ja asiakirjoja odottaa sinua tässä roguelite-selviytymiskauhussa.