Bounce Rescue!
Bounce Rescue! on haastava 2D side-scrolling-videopeli täynnä toimintaa, pulmia ja tasohyppelyä. Yksinpeli: - 50 haastavaa kenttää - 5 pomotaistelua - 5 erilaista maailmaa - 16 valittavaa hahmoa - Aikahyökkäys -pelimuoto Moninpeli: - 2-4 paikallista pelaajaa - Kahden pelaajan co-op tarina-tilassa - 16 valittavaa hahmoa - Kuolemanottelu (Deathmatch) -pelimuoto - Lipunryöstö (Capture the Flag) -pelimuoto - Selviytymis (Survive) -pelimuoto - Monta moninpelikenttää Juoni: Paha Pirulainen on laskeutunut maankamaralle aikeenaan valloittaa koko maapallo. Hän ei pääse niin helpolla kuin ajatteli, sillä häntä vastassa on etevä Bounce Rescue! -pelastustiimi, joka tekee kaikkensa maapallon puolesta. Pirulainen saa kuitenkin vangittua suurimman osan tiimin jäsenistä ja pakenee Pimeään maahan. Tästä suuttuneena ryhmä lähtee pelastamaan vangitut jäsenensä Pirulaisen kynsistä. Sinä voit auttaa Bounce Rescue! -tiimiä vapauttamaan vangit ja pelastamaan maapallon tässä jännittävässä, pulmallisessa ja hauskassa tasohyppelypelissä. Oletko valmis seikkailuun?