Borderlands: Game of the Year Edition
Paranneltu Xbox One X:lle, 4K Ultra HD- ja HDR-tuki. Tutustu kaverien kanssa pelattavaan räiskintäryöstelyyn, joka on sisältöä ja parannuksia täynnä! Varusta ziljoona asetta yhtenä neljästä palkkasoturista, joista jokaisella on ainutlaatuisia taitoja. Lähde syrjäiselle ja laittomalle Pandora-planeetalle metsästämään voimakasta muukalaisteknologiaa: Vaultia. Nauti uusien aseiden, graafisten parannusten, kaikkien neljän lisäosan ja muun sisällön avulla tästä kehutusta FPS/RPG-pelistä yksin tai neljän pelaajan jaetun ruudun kaveripelissä! Ziljoona asetta: Raketteja ampuvia haulikoita, vihollisia käristäviä revolvereita, salama-ammuksia ampuvia konepistooleja ja paljon enemmän. Radikaali tyyli: Perinteiset rederointitekniikat yhdistyvät käsinpiirrettyihin tekstuureihin, mikä antaa Borderlandsille kuuluisan tyylinsä. Kiivas ajoneuvotaistelu: Käy ratin takana kiivaita ajoneuvojen välisiä taisteluita. Hullu kaveripeli: Jyrää vastustajat, olit sitten verkossa tai sohvalla, jopa neljän pelaajan ryhmänä. UUTTA: VISUAALISESTI MAHTAVA: Parannettujen hahmomallien, ympäristöjen, aseiden ja tekstuurien myötä Borderlands ei ole koskaan näyttänyt 4K-näytöllä näin hyvältä. UUSIA ASEITA: Niitä oli jo lukemattomia määriä, joten lisäsimme niitä enemmän. UUSIA HAHMOJEN PÄITÄ: Ole yhtä kaunis kuin millaisena äitisi sinut näkee. UUDET KULTAKIRSTUT JA -AVAIMET: Lisää saalista! JA ENEMMÄN! SEKÄ: THE ZOMBIE ISLAND OF DOCTOR NED: Astu yhtiön omistamaan pieneen Jakobs Coven kaupunkiin ja lopeta huhut kävelevistä "epäkuolleista". Uusia alueita, tehtäviä ja vihollisia. Voi pojat! MAD MOXXI’S UNDERDOME RIOT: Juhlista Marcus Bankin avajaisia ottamalla sadoista vastustajista mittaa alueen ainoalla kilpa-areenalla, josta palaat joko kuuluisana... tai et ollenkaan. THE SECRET ARMORY OF GENERAL KNOXX: Kaipaatko lisää Borderlandsin tarinoita ja enemmän saalista kuin mille ikinä keksit käyttöä? Lisää uusia aseita, tehtäviä, ajoneuvoja ja enemmän! CLAPTRAP’S NEW ROBOT REVOLUTION: Tämä räjähtävä seikkailu kutsuu sinut taistelemaan ilkeää uutta uhkaa vastaan, entisten ystäviesi massiivista claptrap-kapinaa.