Blue Prince
Tervetuloa Mt. Hollyn salaperäiseen kartanoon, jonka huoneet muuttuvat. Astut Blue Prince -pelissä genrerajoja rikkovaan pelikokemukseen, joka punoo mysteerin, strategian ja pulmat ainutlaatuisella tavalla yhteen luodakseen ennalta arvaamattoman matkan. Johtavatko tutkimuksesi huhuttuun huoneeseen 46? MATKASI LUONNOSTELU Mt. Hollyn suljetuille oville saavuttuasi päätät, mikä huone ilmestyy niiden taakse, ja jokainen päätöksesi muovaa polkuasi läpi kartanon. Jokainen ovi voi paljastaa uusia ja jännittäviä kammioita, jotka sisältävät ainutlaatuisia haasteita ja salaisuuksia. Ole kuitenkin varovainen, miten luonnostelet matkasi, sillä kartanon pohjapiirustus muuttuu joka päivä ja tänään näkemäsi huoneet eivät ole huomenna välttämättä siellä. JOKAINEN ASKEL ON TÄRKEÄ Valitsemasi huoneet ja niistä löytämäsi työkalut muovaavat päivittäistä edistymistäsi. Pelin esineitä voi käyttää monin luovin tavoin, jotta pääset tutkimaan syvemmälle taloon. Voit hyödyntää ainutlaatuisia strategioita kamppaillessasi jokaisen päivän esittämiä haasteita vastaan. Kulje silti viisaasti, sillä talo nollautuu jokaisen aamun sarastaessa poistaen pohjapiirustuksesta kaikki muut paitsi pysyvät parannukset. Sinun on toki ensin osattava löytää sellaisia! MUUTTUVA HISTORIA Mt. Hollyn perillisenä tehtäväksesi on annettu tutkia sen muuttuvia käytäviä ja etsiä huonetta 46. Alat kuitenkin syvemmälle kartanoon kuljettavan matkasi aikana huomata, että pinnan alla vaanii enemmän kuin pelkkä kadonnut huone. Tutki menneisyyttä, joka on punottu kiristyksen, poliittisen pelin ja paikallisen lastenkirjailijan salaperäisen katoamisen langoista. Mitä syvemmälle matkaat, sitä enemmän huomaat menneisyyden olevan lähempänä kuin miltä näyttää.