Nauti avoimen maailman kalastuskokemuksesta Tunne legendaaristen kalalajien pyydystämisen jännitys ja haaste, kun lähdet tavoittelemaan kalastuksen täydellistä hallintaa. theHunter: Call of the Wild -pelin luojilta saapuva The Angler tarjoaa luonnon henkeäsalpaavimmat maisemat realistisilla ympäristöillä autenttisessa kalastuskokemuksessa. Nauti täydestä kalastamisen, tutkimisen ja rentoutumisen vapaudesta yksinpelissä tai ystävien kanssa yhteistyössä pelattavassa moninpelissä. Tutustu moniin eri kalalajeihin Jokainen järvi, joki ja lampi tarjoaa ainutlaatuisia haasteita, joista tärkeimpänä on vaikuttavimman saaliin löytäminen. Vesissä ui monia eri kalalajeja, joten tämä on tilaisuutesi tutkia syvyyksiä, missä jokaisella lajilla on omat käyttäytymisensä ja piirteensä. Tarkkaile niiden mieltymyksiä syötin suhteen ja luo strategia, jolla päihität niiden välttely-yritykset. Valitse eri vavoista, keloista ja vieheistä ja yhdistä niitä houkutellaksesi kalat haukkaamaan. Mukauta varusteesi ja vaatteesi vastaamaan kalastustyyliäsi. Suorita tehtäviä ja nappaa palkintoja, joilla räätälöit kalastuspakkisi haluamaksesi. Kulje vesillä ja kalasta ystävien kanssa Pelaa 11 muun kalastajan kanssa yhdessä tai kisaa heitä vastaan. Luo kalastusbileitä ja jaa salaisia kalastuspaikkoja parantaaksesi mahdollisuuksiasi napata timanttisaalis! Nauti erilaisista haasteista, kun kuljet rajoituksetta veneellä, maasturilla tai jalan ja löydät täydellisen kalastuspaikan rentoutumista varten.